lördag 8 maj 2010

Saturday

Idag mår jag som jag förtjänar efter igår!
Inga mer detaljer här kanske ;) man vet aldrig vem som läser!
Men hela "Ponde-da-gang" var samlat igår och helt ärligt var det fantastiskt! Att 5 tjejer kan vara bästa vänner med varandra utan problem händer verkligen inte i varje liv har jag lärt mig..

Jag kom hem vid halv 4 så jag sov härligt länge idag! Eller till klockan 12 ca.. men det är länge för mig! Så det blev ingen förmiddags övningskörning...


Nu ska jag kolla ett nytt avsnitt av greys anatomy sen får jag se vad dagen för med sig ;)


Den enda bilden jag tog igår var den nedanför. Väldigt tidigt på morgonen och nej, mitt hår såg inte ut sådär sen på kvällens aktiviteter. Ibland lägger faktiskt även jag ner lite tid på mitt hår! (även om det bara handlar om 2 min..)
Glöm inte lördagsgodiset!hehehihiheheehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar